Annons:
Etikettövrigt
Läst 820 ggr
Maria
3/26/17, 9:10 AM

Sommartid

Nu har vi sommartid och jag hoppas att ni har koll på era klockor😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
DesK
3/26/17, 10:29 AM
#1

Det är väl badrumsvågen som man ska ställa tillbaka? 😎

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Carmarino
3/26/17, 11:32 AM
#2

#1 Den ställde jag tillbaka för länge sedan. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

DesK
3/26/17, 8:22 PM
#3

#2 Det gills inte, det är fusk! 😃

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Jimmy.L]
3/26/17, 9:40 PM
#4

Tittade på väggklockan idag, åh bara kl 09:30, kikade sen i mobilen 10:30 är klockan. 😟

Carmarino
3/27/17, 10:33 AM
#5

#4 Hade det varit höst nu så hade klockan bara varit 08.30 när du kollade på väggklockan, och då hade du haft en hel timme extra till ditt förfogande. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Jimmy.L]
3/27/17, 12:45 PM
#6

😃

Annons:
Tarotstollan
5/24/17, 6:59 AM
#7

Vi har haft sommartid i snart 2 månader nu, tänker ni på det överhuvudtaget eller har ni anpassat er?
Här är allting ur led när det gäller klockan, tror inte hon är så mycket när jag ser vad hon visar. Kommer på att jag måste skynda mig ut innan vissa affärer stänger och ibland hinner jag inte ändå, eftersom de stänger om 30 min och jag har inte hunnit fixa allt som jag måste ha med mig innan jag kan gå hemifrån.😟🤐

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Jimmy.L]
5/24/17, 8:23 AM
#8

Inga problem med att anpassa mig till sommartiden.

Maria
5/24/17, 8:41 AM
#9

Inga problem här heller.

Det enda jag egentligen inte gillar är att det är så ljust på kvällarna. Det är ljust redan innan sommartiden så jag hade önskat att vi fick behålla vår "normaltid"

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carmarino
5/24/17, 9:56 AM
#10

Har inte heller några problem att anpassa mig till sommartiden - åtminstone inte efter de första 2-3 dagarna.

Håller med Maria, för jag gillar inte heller att det är så ljust på kvällarna. Hade också föredragit normaltid året om.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: