#5 Helt rätt Nu måste jag skryta lite.....jag har flugit med helikopter Dock inte den på bilden, den "hittade" jag på grannens tomt för ganska precis ett år sedan
#8 Du får anmäla dig till The Bachelorette. Lyckas du sedan få en "one-on-one-date" så brukar det nästan alltid bli en helikoptertur - och alla de som inte får följa med är sååå avundsjuka.
Låga vattenflöden i Vättern och Viken kan komma att påverka trafiken på Göta kanal i sommar. – Klart att vi pratat om det, säger Anna Meyer, marknads- och informationschef på AB Göta kanalbolag.
Varit i Spreewald i Tyskland några dagar. Ett område med kanaler kors och tvärs där post , brandkår med mera använder båt för att ta sig fram. Ursprungsbefolkningen är sorber av slaviskt ursprung
Sölje i värmländska Glaskogen. Fint för fiske och även naturreservat med milsvida troll- och spökskogar.. Perfekt för sådana som mig som tror på det övernaturliga..
Sajtvärd för Öl i fokus. Medarbetare på Sport i fokus och Värmland i fokus..
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.