Du som har Facebook - lite hjälp
Jag har inte Facebook, stängde av kontot för länge sedan. Det tog för mycket tid.
Men nu har mitt företag Moster Beda Bokförlag en annons på prov på Facebook. Den skall synas från 5 till 15 feb.
Det handlar om min bok "Konsten att Leva Billigt och må bra". Om du ser annonsen så är jag tacksam för att få reda på det.
Jag gör nämligen detta på prov, kostar ju mycket att annonsera. Så jag vill gärna veta om folk ser den.
Tack på förhand!
Hälsningar Göran/.Värd för pensionärer/ifokus. Författare till "Konsten att leva billigt och må bra" samt "Mystiska träd"
Jag kan säga till om jag ser den :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Nej. Jag har läst villkoren på facebook, så jag är inte intresserad av att vara med där, så jag vet inte mycket mer om facebook än att en del rekommenderar min pärlkonst.se där. Det ser jag i min statistik. Själv aktar jag mig för sidor med sådana villkor, som facebook har.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Jag har facebook och är väl ganska nöjd. Är inte särskilt aktiv utan läser mest men jag har träffat en del gamla vänner som jag förmodligen inte skulle fått kontakt med annars.
Torin, jag ska hålla ögonen öppna om jag ser något.
/Maria
Om ni ser annonsen, klicka INTE på den! Jag får nämligen betala för varje klick.
Hälsningar Göran/.Värd för pensionärer/ifokus. Författare till "Konsten att leva billigt och må bra" samt "Mystiska träd"
Nu är det överspelat.
Har ändrat annonsen tre gånger, fått lite svar till mosterbeda.com men än så länge ingen bokförsäljning. Får prova något annat.
Har efter detta slagit på mitt facebookkonto igen. Får se hur länge jag vill hålla på där.