Pensionärer iFokus

Pensionärer

Etikettövrigt
Läst 2271 ggr
[Carpinus]
8

Medlemsstocken

När jag tog över som värd i somras var vi 25 medlemmar, och mitt mål var att vi skulle vara dubbelt så många vid årsskiftet. Nu är vi redan uppe i 48 medlemmar, men vi behöver vara fler för att få snurr på sidan!  Därför utlyser jag ett litet uppmuntringspris i form av en månads insidermedlemskap (värde 200 guldmynt) till de fem första nya medlemmarna som stannar minst en månad (medlemslistan gäller).  Brukar du titta in här men "glömt" att bli medlem så har du chansen nu!

Dessutom samma uppmuntran till de två befintliga medlemmar som blir först med att värva en ny medlem och anmäler per pm till mig vem det gäller så att den nya går att hitta i medlemslistan. Även i det fallet gäller att den nya medlemmen skall vara kvar minst en månad. Kampanjen börjar nu på studs, och avslutas när vi har 5 nya medlemmar som stannat en månad (plus eventuellt två därutöver till värvarna). Resultat kan således bli klart tidigast den 30 oktober.

Befintlig medlem som går ur och sedan återtar medlemsskapet räknas ej.

[Carpinus]
0

Påminner om den här aktiviteten, som hör samman med 50-medlemsjubiléet.

[Carpinus]
0

Lite dålig fart på nyrekryteringen, så de två medlemmar som tillkommit sedan ovanstående meddelande har nu fått en månads Insidermedlemskap som tack innan månaden har gått. Men det finns minst tre Insidermedlemsskap kvar i potten enligt reglerna i TS!

monstermash
0

Kul intiativ! ✨ för nytänkande!

[Carpinus]
0

#3 Tack - skoj om det uppskattas! 🙂

monstermash
1

Är med och hjälper till på ett nystartat forum och skickar alltid en nalle från guldmyntsshoppen när någon blir medlem, blir lite mer personligt än det vanliga automejlet, tror sånt här är viktigt i början. 🙂

[Carpinus]
0

#5 Låter som en bra idé och något att ta till sig…👍

monstermash
0

#6 - Gör så! 🙂

[Carpinus]
0

Då har ytterligare tre nya medlemmar fått sin välkomstgåva, och därmed är kampanjen avslutad för den här gången.

Spectabile
0

#8 Jag var en av dom. Tack så jättemycket ! Uppskattat 🙂

[Carpinus]
0

#9 Väl bekomme! 👍

[Carpinus]
3

Efter att vi stått och stampat på runt 50 medlemmar en långt tid har nyrekryteringen skjutit fart, så att vi nu är uppe i 58 medlemmar (plus förhoppningsvis en del besökare som inte är medlemmar). Roligt att det går åt rätt håll, och ni som är nytillkomna skall förstås känna er välkomna - hoppas att ni kommer att trivas!