Ett mycket ledsamt besked
Jag har precis fått reda på att vår Medarbetare Leffe är död.
Det är svårt att skriva detta för han har betytt så mycket för så många och det kommer att bli ett enormt tomrum
❤️
/Maria
Ja, Leffe lämnar ett mycket stort tomrum. Mina tankar går nu till hans nära och kära och alla Leffes vänner.
/Désirée
Otroligt sorgligt, det känns tungt och overkligt! Även om man som jag inte fick träffa honom personligen blev han en uppskattad vän, och hans råd var alltid goda.
Bra kämpat Leffe, det kommer att kännas tomt för många av oss! Jag kommer att sakna dina fina bilder från Skansen med de kärnfulla små kommentarerna som var ditt signum, och vem skall nu förse oss med matchrapporterna från ditt kära giffarnas matcher?
Tack för att jag fick förmånen att göra din bekantskap - vila i frid! 
Edit.
Mycket sorgligt.
Han kommer att lämna ett tomrum efter sig hos många.
Vila i frid Leffe.
Värd för Pensionärer
Väldigt sorgligt, detta. Nu slipper han lida mer
Mina tankar går till hans anhöriga.
Sajtvärd för Balkongodling & Akvarell.
"Big Journeys Begin With Small Steps"
Vila i frid. 🌺
.
Ser att begravningen äger rum den 5 augusti.
De anhöriga föreslår att vänner kan skicka ett bidrag till föreningar och forskning runt PAH, men istället skickar jag en slant till föreningen "Gamla Giffare", bankgiro 5055-1423, och märker talongen "Till Leif Dollerts minne". (GIF Sundsvall var ju en av Leffes favoritklubbar, och som han gärna skrev om på Fotboll iFokus.)
När Cristine gick bort i höstas var jag inne på att föreslå ett "Hall of Fame" på iFokus, där man kan spara uppgifter om förtjänstfulla Medarbetare som lämnat oss, kanske genom att helt enkelt lägga ut deras egen presentationssida. Väcker den idén igen nu - ni som har tillgång till värdsajten får gärna föra tanken vidare om ni tycker att den verkar okej.
#7 Bra idé, även jag kommer sätta in pengar på något av konton som föreslagits.
Kommer att sakna Leffe mycket! Vila i frid!🌺
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!