PensionÀrer iFokus

PensionÀrer

Etiketter: mat-hushÄllseniorlivmatkiropraktor
LĂ€st 62 ggr
Eda
2025-10-28 15:24
5

Storhandla med rollator

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

🛒
Att storhandla med rollator kan vara bÄde smidigt och bekvÀmt!
Med vÀskor, korgar och elastiska spÀnnband kan du enkelt frakta matvaror och Àven större paket.

Tips: Om du har behov, frĂ„ga vĂ„rdcentralen om du kan fĂ„ en rollator förskriven istĂ€llet för att köpa sjĂ€lv och kontrollera nĂ€r du köper vĂ€skor & korgar att de passar din rollator. 🛒

Se: https://handikapptips.wordpress.com/2025/10/28/sa-storhandlar-du-smart-med-rollator/

♿ Blogg om hjĂ€lpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsĂ€ttning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips pĂ„ klĂ€der & handarbeten vid funktionsnedsĂ€ttning. www.textilochtips.wordpress.com

đŸŒșBloggarna Ă€r ideella, jag sĂ€ljer inget och har ingen ersĂ€ttning frĂ„n butiker.

INNEHÅLL:1. INLEDNING2. NÄR JAG HANDLAR OCH GÖR STÖRRE INKÖP3. NÄR JAG FRAKTAR STORA TUNGA PAKET4. BUTIKER SOM SÄLJER VÄSKOR & KORGAR FÖR ROLLATORER RESPEKTIVE GUMMISTROPPAR5. LITE HISTORIK OM ROLLATORN 1.INLEDNINGEn rollator har flera anvĂ€ndningsomrĂ„den. De finns bĂ„de för inomhus- och utomhusbruk. HĂ€r skriver jag om den senare, som förutom att vara oumbĂ€rlig om man har

Carmarino
2025-10-28 15:40
0

#0: Smart. 👍

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ